• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Tatra

Започната от loshdancho, Понеделник, 22 Август, 2011, 19:48:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Тариката


Горското в Смолян,Гражданска защита и армията още таркалат Т813

Тариката


Monster

 Mного ме кефи двойна кабина-не знам защо!

Monster


Haydutyn


Monster


Тариката

Цитат на: Monster - Четвъртък, 20 Юни, 2013, 16:27:04

Синия дзвер е 815 Турбо 8 цилиндъра с втора печка+духалка серийно,но трябваше да е над,а не в топ-слип-а за да не ограничава пространството в кабината! Червения дзвер с тия 4 оси направо цепи мрака!

Haydutyn


Monster

#21





Редактирани Ютуб връзки!!!

Haydutyn

   Края на миналта година видях бежова 815 6х6 с единични гуми/шаси като полицейската по-нагоре/хитрото беше че със сложеа подрама+алуминиева швейцарска тристранна каросерия. Една година по-рано видях още една същото изпълнение цялата червена. Алуминевата е възможно най-леката, а хидравликата и предаването е взета от лебетката. За да е икономически ефективна трябва да се прикачи триосно самосвално ремарке.
   Сега някой да не тръгне да ми обясва, че всичките татри били еднакви.
   Единични гуми имат по тънка рама полезен товар е около 9.300т., собствено тегло около 13.560т. Ресьорите са по-малко на брой, по-тънки и дълги за по-голям ход. Съответно проходимостта е за сметка на товароподемността.
   Двойните гуми имат полезен товар е около 14.400т., собствено тегло около 15.825т. Двойните гуми може да ги претоварваш с много за разлика от единичните трябва усилване.

Monster

Цитат на: Haydutyn - Събота, 30 Януари, 2016, 14:34:33
   Края на миналта година видях бежова 815 6х6 с единични гуми/шаси като полицейската по-нагоре/хитрото беше че със сложеа подрама+алуминиева швейцарска тристранна каросерия. Една година по-рано видях още една същото изпълнение цялата червена. Алуминевата е възможно най-леката, а хидравликата и предаването е взета от лебетката. За да е икономически ефективна трябва да се прикачи триосно самосвално ремарке.
   Сега някой да не тръгне да ми обясва, че всичките татри били еднакви.
   Единични гуми имат по тънка рама полезен товар е около 9.300т., собствено тегло около 13.560т. Ресьорите са по-малко на брой, по-тънки и дълги за по-голям ход. Съответно проходимостта е за сметка на товароподемността.
   Двойните гуми имат полезен товар е около 14.400т., собствено тегло около 15.825т. Двойните гуми може да ги претоварваш с много за разлика от единичните трябва усилване.
Цитат на: Haydutyn - Събота, 30 Януари, 2016, 14:34:33
   Края на миналта година видях бежова 815 6х6 с единични гуми/шаси като полицейската по-нагоре/хитрото беше че със сложеа подрама+алуминиева швейцарска тристранна каросерия. Една година по-рано видях още една същото изпълнение цялата червена. Алуминевата е възможно най-леката, а хидравликата и предаването е взета от лебетката. За да е икономически ефективна трябва да се прикачи триосно самосвално ремарке.
   Сега някой да не тръгне да ми обясва, че всичките татри били еднакви.
   Единични гуми имат по тънка рама полезен товар е около 9.300т., собствено тегло около 13.560т. Ресьорите са по-малко на брой, по-тънки и дълги за по-голям ход. Съответно проходимостта е за сметка на товароподемността.
   Двойните гуми имат полезен товар е около 14.400т., собствено тегло около 15.825т. Двойните гуми може да ги претоварваш с много за разлика от единичните трябва усилване.
Правилно заключение затова няма Татра 815 самосвал, Камаз 6х6 самосвал/има буквално единици/и т.н. Единичните гуми са за специални условия/например далечния север или изток/, където нормалните 22,5 цола бързо се напукват като след земетресение и седмица по-късно гърмят.

Monster