Дата: 19 Май 24, 06:00 am
Do you already have an account?

Забравил си паролата?


collapse
 Управление на товарен автомобил еднократно



0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

dimich87


Начинаещ
Публикации 5
Рейтинг: +1/-0
Информирай модератор

Неактивен Неактивен

  • *

  • 5
    Публикации

  • Пол: Мъж

Здравейте. От 2 години и половина не съм карал камион. Имам само Ц категория, професионалната компетентност ми е до края на тази година според графика. След месец ще ходим на състезание в Холандия. Почети сме готови с автомобила и ще ни е необходим транспорт. Една фирма се съгласи да ни даде бус 5-тонен и да ни заплати горивото. Шофьор обаче ние трябва да си тъсрим. С шайба е буса. Ще се ползва като личен транспорт. Аз съм имам категория и още един по-възрастен колега има категория. Колегата обаче няма професионална компетентност. Ако може ние да управляваме по регламент на 2-ка, предполагаме че за 3 дена ще стигнем до холандия. Другата част от екипа ще пътуват с 2 вана по 6-7 човека в кола. Общо сме 16 човека за момента. Може да отпадне някой.
Ще е като дарение това с транспорта и не ни е ясно документално как да го оформим.
Като цяло не ни трябва толкова голям бус. Колата ни е 100-тина кг и там допълнителната апаратура не вярвам да бъде повече от 1 тон. Размерите на автомобила ни са 2,50х1,30м и високо 75см.

Форум на българските шофьори

Управление на товарен автомобил еднократно
« -: Четвъртък, 27 Февруари, 2014, 12:29:13 »

МИНКО ИЛЧЕВ


Глобален модератор
Публикации 11
Рейтинг: +3/-0
Информирай модератор

Неактивен Неактивен

  • *****

  • Непоносимост към боклуци, отрепки, непорасли и такава с комплекс за размера... на стажа!!!

  • 11
    Публикации

  • Пол: Мъж

  • Работи като - водач и преводач на стадо кози.

Здравейте. От 2 години и половина не съм карал камион. Имам само Ц категория, професионалната компетентност ми е до края на тази година според графика...


     Въобще не е просто да се движиш с такъв автомобил над 3,5 тона. Приятел наскоро докарва камион, който бе на негово име и спазваше Регламента. Бяха му казали, че в този случай не се изисква доказване на дейност 28 дена назад. Някак мина всичко нормално.

     Най-лесно е с фалшиви договори от месец, два назад и удостоверение за дейност. Не знам законен начин!
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни така, че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Форум на българските шофьори

Re: Управление на товарен автомобил еднократно
« Отговор #1 -: Четвъртък, 27 Февруари, 2014, 21:52:21 »

dimich87


Начинаещ
Публикации 5
Рейтинг: +1/-0
Информирай модератор

Неактивен Неактивен

  • *

  • 5
    Публикации

  • Пол: Мъж

Ще ходим да питаме в ДАЙ-то за да видим какво ще кажат. Тази фирма си ползва автомобилите за собствена сметка. И аз знам че с личен товарен автомобил не е нужно да се доказва дейност 28 дена назад. Даже ако е до 7,5т максимално допустима маса не е нужно да се ползва тахограф. Евентуално ще проверим как стоят нещата с пълноможщно за въпросния период и така ще разполагаме с въпросното превозно средство.
Ние за първа година ще участваме на това състезание. Миналата година които са участвали са наели микробусче с 23 места и отзаде ремарке в което им е бил автомобила. Обаче са недоволни от шофьорите. Возили са ги като картофи. През Румъния са карали с 80-90 на места с ограничения 50. То и пътя е бил в лошо състояние и много завои. Като са стогнали част от оборудването в ремаркето е паднало и спукало купето. На място са импровизирали да го оправят. Друг български отбор са им предложили спонсорство като на нас, но с 2 микробуса до 3,5т. Единия е бил за автомобила, а другия за пътници 8+1

МИНКО ИЛЧЕВ


Глобален модератор
Публикации 11
Рейтинг: +3/-0
Информирай модератор

Неактивен Неактивен

  • *****

  • Непоносимост към боклуци, отрепки, непорасли и такава с комплекс за размера... на стажа!!!

  • 11
    Публикации

  • Пол: Мъж

  • Работи като - водач и преводач на стадо кози.

Ще ходим да питаме в ДАЙ-то за да видим какво ще кажат.

     Най-добре, поне можеш да използваш да си подготвен какво да питаш. И после да споделиш!


Тази фирма си ползва автомобилите за собствена сметка. И аз знам че с личен товарен автомобил не е нужно да се доказва дейност 28 дена назад. Даже ако е до 7,5т максимално допустима маса не е нужно да се ползва тахограф.

     По-правилно е, че може да се регистрира така, ако не се ползват с търговска цел. Например къмпер/кемпер често са над 3,5 тона и те попадат в изключенията и не са в обхвата на Регламента.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни така, че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

dimich87


Начинаещ
Публикации 5
Рейтинг: +1/-0
Информирай модератор

Неактивен Неактивен

  • *

  • 5
    Публикации

  • Пол: Мъж

Другата седмица с колегата ще се разходим до ДАИ-то и ще питаме. Но ако намерим нещо по-малко за транспорта ще се мятаме на него, че по-малко проблеми.

 

* Реклама

* Google Plus

* Реклама

driver-bg.eu