• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос относно Транспортният бизнес

Започната от Бриги Магнито, Събота, 31 Март, 2018, 17:56:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Искам да попитам какъв бизнес ще е тоя, който ако излезе от сивата икономика щял да фалира?
Просто питам


Бриги Магнито



Boroman21

Български бизнес се нарича тва. Ама не само той е така ами цялата държава от нас до управлявщите.

Boroman21


hgv_driver

Няма да фалира, но ще се свие доста печалбата на шефа и няма да може да си поддържа спортната кола и любовницата.
А да станеш моногамен и да караш 10 годишен мерцедес, за тях е равносилно на фалит.

Бриги Магнито

Цитат на: hgv_driver - Неделя, 01 Април, 2018, 10:15:05
Няма да фалира, но ще се свие доста печалбата на шефа и няма да може да си поддържа спортната кола и любовницата.
А да станеш моногамен и да караш 10 годишен мерцедес, за тях е равносилно на фалит.
Когато аз кажа тези думи на колега, обикновенно ме взима с насмешка.



admin

За съжаление в транспортния "бизнес" има доста облъчени шофьори и за тях е напълно нормално да ги гърби шефа. Например преди време един ми се хвалеше, че бил ремонтирал скорости на -20 градуса в полеви условия.

Аз на неговото място щях да си купя билет за самолета и да се прибера у дома на топло, след като шефа няма възможност да си ремонтира камиона в сервиз. Ама това сигурно защото съм много разглезен.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Да известен е българският шофьор с героизма му пред началството.


SEMPER

Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 31 Март, 2018, 17:56:07
Искам да попитам какъв бизнес ще е тоя, който ако излезе от сивата икономика щял да фалира?
Просто питам

Бизнеса се казва "Изуй гащи"

Българските "бизнесмени" за да влязат на пазара не могат да предложат нищо друго освен ниски навла, и за да се задържат "в далаверата" са принудени да предлагат дъмпингови цени. И съответно са принудени да търсят начин да "избиват" Камионите и поддръжката им е ОТНОСИТЕЛНО еднаква, горивото също струва еднакво за всички, и какви опции още остават за намаляването на разходите ;)  Да видим дали ще се сети някой.

Липсата на Q класа не решава генерално проблема ;)

Питайте Райдъра по тази тема ...
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

Не ща бе Ивчо, не искам.

Q класа вече имам, само една секретарка трябва да завъртя :D

И дъргели мога да купувам, по един на два-три месеца, без да тегля кредити, ма като не ме влече :D :D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

rider777

Пожелавам ти за секретарка някой Топ Модел ,,,,,,,,,,,,,, аз пък Q класа не искам да имам,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

loshdancho

Оу Райбер как те нахраниха.... :D
От утре да си  с Q7-ца. нема се излагаш по форумите Я...и да смъкнеш заплащането на шоферите, Они и без това те краднат, що треа и да  им и плащаш не моа те разбера...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

krasisof

Най-добре е да филират напр. 80% от бг фирмите и то така грандиозно, че вече да нямат шанс за връщане обратно в играта. На тяхно място да се появят големите играчи, които ще дават същите пари, но при спазване на закона, по-добра материална база, сигурност в заплащането и осигуряването и много други. Така стана в Румъния и Унгария. Но Бг тъй като мафията управлява това няма да се случи. Бизнес в Бг няма и няма и да има скоро щото за бизнес се говори когато има работеща администрация, съд, митници и въобще цялата машина работи. Има и няколко големи играчи-перални дето държат на хранилка цели етажи от властта и за това просто няма смисъл. И тези неща са само 10% сигурно от факторите, а колко има за които ни не знаем. Но определено смятам, че преобладаващата част от фирмите трябва да изчезнат щото те с нищо не допринасят реално за страната. 

m_a_rtins

   Проблема колеги проблема идва от невежеството на нас ,  пояснявам - пример ,, - лицето Х което е било осигурявано като шофъор втора категория труд но работил в Европа и заработил  2000 евро за месец при конфликт на  работодател и същото лице  работодателя е длъжен да заплати заплатата на база сключения договор  без да има допълнителни споразумения , над 90 процента от колегите си копират или пазят всички документи свързани със доставките  -   ако адвоката на шофъора е ЗАПОЗНАТ със регламент 561 може да бъде изчислено много лесно дали фирмата е спазвала правилника , дали фирмата е била коректна към шофъора .  Защото при констатирани  нарушения евентуално се самосезира и държавата като глоби фирмата за неспазване на закона . Просто незнанието на определени хора е печалба за други , а ние от кой сме ??????  И дали са виновни работодателите . А самото оцеляване на определени фирми ще зависи и от тяхното конкретно  представяне .

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Неделя, 01 Април, 2018, 23:29:25
Оу Райбер как те нахраниха.... :D
От утре да си  с Q7-ца. нема се излагаш по форумите Я...и да смъкнеш заплащането на шоферите, Они и без това те краднат, що треа и да  им и плащаш не моа те разбера...
Eвала цифкар!Ти краднеш ли?

loshdancho

По-голям пияница и "цифкар от теб в тоя форум на-дали има....
Доказваш го отново.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.